باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam
باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam

پاییز آمد


پاییز آمد در میان درختان لانه کرده کبوتر از تراوش باران می‌گریزد
خورشید از غم با تمام غرورش پشت ابر سیاهی عاشقانه به گریه می‌نشیند
من با قلبی به سپیدی صبح با امید بهاران می‌روم به گلستان
همچو عطر اقاقی لابلای درختان می‌نشینم
باشد روزی به امید بهاران روی دامن صحرا لاله روید
شعر هستی بر زبانم جاری  پر توانم آری می‌روم در کوه و دشت و صحرا
ره‌پیمای قله‌ها هستم من راه خود در توفانی در کنار یاران می‌نوردم
دارم امید که دهد روزیی سختی کوهستان
بر روان و جانمی پاکی این کوه و دشت و صحرا
باشد روزی برسد به جهانی شهر هستی بر لب
جان نهاده بر کفی راه انسان‌ها را در نوردم
ره‌پیمای قله‌ها هستم منی راه خود در توفانی در کنار یاران می‌نوردم
در کوهستان یا کویر تشنهی یا که در جنگل‌های رهنوردی شاد و پر امیدم
شعر هستیی بودن و کوشیدنی رفتن و پیوستن
از کژی بگسستنی جان فدا کردن در راه حق است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد