باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam
باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam

کلاس کارآموزی مقدماتی کوهپیمایی آقایان برگزار می گردد 92.6.29

به اطلاع می رساند کمیته آموزش باشگاه کوهنوردی پیام  اقدام به برگزاری  یک دوره کلاس "کارآموزی کوهپیمایی" نموده است. لذا از کلیه علاقه مندان دعوت می شود جهت ثبت نام به اقای رضا جلیوری مراجعه فرمایند.

لازم بذکر است : پس از طی این دوره ، مدرک "کارآموزی کوهپیمایی" از فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

جلسه روز چهارشنبه 92.6.27 باشگاه کوهنوردی پیام برگزار نمی گردد

بدینوسیله به اطلاع می رسانیم به دلیل برگزار شدن اولین گردهمایی کوهنوردان استان البرز مورخ چهارشنبه 92.6.27، جلسه باشگاه کوهنوردی پیام برگزار نمی گردد. از همنوردان محترم جهت شرکت در برنامه روز جمعه 92.6.29 به قله اودل درخواست می گردد برای کسب اطلاعات در مورد نحوه اجرای برنامه با سرپرست برنامه جناب آقای اسحاق عبدی هماهنگی های لازم را به عمل آورند.

گزارش برنامه صعود به قله علم کوه 92/6/6

روز چهارشنبه مورخ ۹۲/۶/۶ 5نفر از اعضای باشگاه پیام به قصد صعود قله ی علم کوه ، ساعت 16:15دقیقه از هشتگرد با وسیله ی نقلیه ای که از قبل هماهنگ شده بود به سمت روستای پراچان حرکت کرده و ساعت 18:45 دقیقه به معدن رسیدیم .ساعت 19 از معدن به سمت دمچه (گوسفند سرا)حرکت کرده ودر نهایت ساعت 21:10دقیقه به محل شب مانی (دمچه) رسیده و چادرها را بر پانموده و به استراحت پرداختیم.صبح روز بعد (پنجشنبه)ساعت 6:30 دقیقه بیدار شده و بعد از صرف صبحانه ساعت  7:30از دمچه به طرف دراز چشمه حرکت کردیم ساعت 8:45 دقیقه درکنار دراز چشمه استراحتی کوتاه داشته و پس از گذر از  شیب تند هزارچم و طی نمودن مسیری نسبتاٌ طولانی به زیر قله ی لشگرک رسیده و مسیر پاکوب را به سمت حصار چال سرازیر شده و به دریاچه حصارچال رسیدیم و دقایقی را به استراحت کنار آب پرداختیم. بعد از آن ساعت 12:30به محل شب مانی جهت صعود به قله رسیده و در آنجا چادر زده و به صرف نهار پرداختیم و مابقی روز را استراحت  نمودیم. صبح روز جمعه مورخ ۹۲/۶/۸ساعت 4:30 دقیقه از مسیرمرجیکش به سمت قله حرکت کردیم و در نهایت ساعت 7:45 گروه موفق به صعود قله شد. پس از گرفتن عکس های یادگاری و دیدن مناظر اطراف (کوهها و کوهنوردانی که برای صعود مسیر دیواره در منطقه علم چال چادر بر پا نموده بودند)ساعت9 به سمت پایین سرازیر شدیم .ساعت 11به محل چادرها رسیدیم بعد ازخوردن نهارساعت 12ظهر از حصار چال به سمت تنگه گلو حرکت کرده ساعت 13 به منطقه تنگه گلو رسیدیم .در آنجا با گرفتن وسیله نقلیه ای به قرارگاه رودبارک رسیدیم .در قرارگاه کوهنوردانی از مناطق مختلف برای صعود به علم کوه آماده می شدند .هنگامی که ما به قرارگاه رسیدیم باران نسبتاٌ شدیدی شروع به باریدن کرد که این بارش حدوداٌ یک ساعت ادامه داشت .در پایان با گرفتن ماشین به مقصد کرج راهی شدیم و در نهایت با وجود ترافیکی که در منطقه مرزن آباد وجود داشت ،تمامی اعضای گروه به سلامت درساعت 22:20 دقیقه به هشتگرد ومنازلشان رسیدند.