باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam
باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam

;,کوهپیمایی به مناسبت گرامیداشت هفته ی تربیت بدنی و روز کوهنورد در منطقه ولیان 94/7/23

روز پنجشنبه 23 مهرماه 94 به مناسبت گرامیداشت هفته ی تربیت بدنی و روز کوهنورد برنامه ی کوهپیمایی با  حضور 100 نفر از بانوان دانشجوی دانشگاه های استان البرز در منطقه ی ولیان شهرستان ساوجبلاغ اجرا شد.

در این برنامه که با میزبانی هیئت کوهنوردی شهرستان ساوجبلاغ اجرا شد اعضای هیئت کوهنوردی استان البرز ، هیئت کوهنوردی شهرستان ساوجبلاغ و باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ حضور داشتند.

در پایان دکتر محمدی رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان البرز و آقای یونس رضاخانی رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان ساوجبلاغ ضمن  خوشامدگویی و تبریک هفته ی تربیت بدنی و روز کوهنورد صحبت هایی در خصوص اهمیت و جایگاه ورزش و کوهنوردی ایراد نمودند.

همچنین بروشورهای آموزشی با عناوین حفاظت از محیط کوهستان ، دانستنی های کوه نوردی برای زنان و بقا در کوهستان از طرف کارگروه فرهنگی هیئت کوهنوردی ساوجبلاغ  بین شرکت کنندگان توزیع شد که با طرح سوالاتی از بروشورها به پاسخ دهندگان جوایزی اهداء شد.   

صعود به دکل ، قله شاه نشین به مناسبت روز کوه نورد و هفته تربیت بدنی 97/7/24

به مناسبت روز کوه نورد و هفته تربیت بدنی ، اعضای باشگاه پیام به سرپرستی اقای محمد جعفر سیفی ، جمعه ،94/7/24 ، راس ساعت 6.30 از پارکینگ روستای شلمزار به سمت چشمه آب زندگانی حرکت کردند.

در ادامه حرکت، به امامزاده موسی سیراب رسیدند و با نصب بنر تبریک روز کوهنورد در این مکان ،دقایقی استراحت کرده و تعدادی بروشور که از قبل برای اشنایی بیشتر افراد حاضر در این مکان با ورزش کوهنوردی و باشگاه پیام  تهیه شده بود راه پخش کردند.

ساعت 9 صبح به چشمه اب زندگانی رسیده و بعد از 40 دقیقه استراحت و صرف صبحانه ،به دوگروه تقسیم شدند .تعدادی سمت دکل حرکت کردند وعده ای از همنوردان نیز از چشمه به سمت امامزاده بازگشتند.

پس از یک ساعت کوهنوردی به دکل رسیدند، دقایقی برای انداختن عکس ایستادند. آقای یونس رضاخانی توضیحاتی در مورد نحوه عملکرد کوهنوردان در مواجه با رعد و برق و صاعقه در فصل پاییز ارائه کردندو پس از صحبت های ایشان گروه به سمت قله شاه نشین حرکت و بعد از طی مسیر و کوهنوردی ساعت 12 به امامزاده رسیدند و به دیگر دوستان ملحق شدند.

پس از دقایقی استراحت و صرف آب و میوه ، به سمت پارکینگ محل شروع برنامه حرکت کردند. و ساعت 13 به پارکینگ رسیدند.

در این برنامه آقای محمد جعفر سیفی به عنوان سرپرست

آقای یونس رضاخانی مسئول فنی

آقایان آریایی نژاد و مخابری سرقدم

آقایان نوروزی و الهی عقب دار

امداد و نجات سید مصطفی سادات رسول  و عکاس بهنام الهی

افراد حاضر در برنامه :

آقایان : سیفی، رضاخانی،سادات رسول، میرزاییان، بزرگی، صابری، الهی، آریایی نژاد، مخابری، نوروزی ، عرفان

خانمها : رجبی ،احمدی، بغدادی، رنجبر ، قربانی ، زهرا و فاطمه میرزاییان

گزارش تصویری مراسم افتتاحیه خانه کوهنورد ساوجبلاغ



این مراسم در تاریخ 14 مهر ماه 94 در خانه کوهنورد ساوجبلاغ با حضور بیش از 150 نفر از علاقه مندان به رشته کوهنوردی و محیط زیست و با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ جناب اقای عقبایی، مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز خانم رضایی، ریاست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ آقای نیک کار، ریاست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان البرز جناب آقای دکتر محمدی، عضو هیئت مدیران شهرک عمران و مسئول ورزش همگانی شهر جدید هشتگرد آقای مصطفوی و هیات همراه، مسئول ترویج و آموزش اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ساوجبلاغ خانم عزیزی، مسئول تربیت بدنی نیروی انتظامی شهرستان ساوجبلاغ، مسئولین شورای شهرستان، رئیس و نایب رئیس و دبیر هیات کوهنوردی استان البرز،رئیس و نایب رئیس و دبیر هیات کوهنوردی شهرستان نظرآباد، مسئولین باشگاه و گروه های استان، گروه کوهنوردی مهر البرز، گروه کوهنوردی همنورد، گروه کوهنوردی هفت خوان، خانه کوهنوردان نظرآباد، گروه کوهنوردی باران از ساعت 17 الی 20 شب با اجرای مجری توانا یوسف کشتکار برگزار گردید. در انتهای مراسم بعد از اجرای مراسم اتش بازی، توسط آقای اسماعیل مویدی پیشکسوت کوهنورد شهرستان، این مکان افتتاح گردید و سپس از میهمانان پذیرایی به عمل آمد.

اطلاعیه

حدود یک ماه بیش خبری مبنی وجود بیماری (ppR)درطالقان منتشر شد.اداره محیط زیست طالقان با مشارکت کوهنوردان و دوستداران محیط زیست درچند مرحله شناسایی بیش از 60 راس کل و بز(شکار)جمع آوری و سوزانده شد. مورخه94/7/8از داره محیط زیست ساوجبلاغ گزارشی مبنی برآلوده شدن کل و بز (شکار) منطقه اعلام شد. به اتفاق دو تن از کوهنوردان به همراه رییس و پرسنل اداره محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ وارد منطقه ( ارتفاعات شاه کرم و پلنک دره) شدیم که خوشبختانه لاشه ای مشاهده نشد و کل وبز(شکار) درمنطقه روئیت گردید که در شرایط مناسب بسر می بردند.        
یونس رضاخانی

زمان برگزاری افتتاحیه خانه کوهنورد شهرستان ساوجبلاغ

بدینوسیله به اطلاع همنوردان و علاقه مندان به رشته کوهنوردی میرساند مراسم  افتتاحیه خانه کوهنوردان شهرستان ساوجبلاغ در تاریخ سه شنبه 14 مهر ماه از ساعت 5 در مکان ذیل برگزار می گردد.

بیشابیش از حضور گرم شما متشکریم.

هشتگرد- خیابان آزادگان- خیابان شهید خرازی ، بالاتر از فروشگاه فرهنگیان-- باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان تلفکس44212350--026