باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam
باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam

گزارش برنامه صعود به قله شاه نشین 95/11/29 .


طبق برنامه ریزی انجام شده در جلسه سه شنبه قرار براین شد صعود دکل به آسمان صورت پذیرد.با توجه به شرایط طبق نظر مسءول فنی برنامه آقای یونس رضاخانی قرار شد مسیر صعود از مسیر قله شاه نشین بوده و پس از صعود آسمان کوه به سمت پایین حرکت نماییم.
ساعت 6 از مقابل اداره پست هشتگرد با 4 دستگاه سواری شخصی به سمت شلمزار حرکت آغاز شد.گروهی از دوستان هم با هماهنگی با سرپرست برنامه و تاخیر چند دقیقه ای با ماشین شخصی به محل صعود عازم شدند.
پس از رسیدن به شلمزار و جمع شدن همه شرکت کنندگان ، برنامه در ساعت 6:20 دقیقه صبح آغاز شد.
با سرقدمی آقای یونس رضاخانی و عقب داری آقای خدادادی. پس از عبور از کنار امامزاده و رسیدن به مسیر صعود شاهنشین تعدادی از دوستان با توجه به شرایط هوا و نداشتن تجهیزات  و با هماهنگی سرپرست در مسیر صعود به آب زندگانی قرار گرفتند و بقیه به صعود خود در مسیر شاهنشین ادامه مسیر دادند. در ادامه مسیر شاه نشین پس از طی مسافتی آقای کشن فلاح و برادرشون از ما جدا شدند و برگشتند و بقیه ادامه مسیر دادند.همچنان با گامهای استوار آقای رضاخانی و مهدی آزاد فلاح و سعید ناصر زارع با توجه به وجود برف سنگین  برف کوبی نفس گیری انجام پذیرفت و پس از یک ساعت دوستان دیگر از ما جدا شدند و به آرامی پشت سر ما حرکت میکردند.آقای اعتمادی و سرعتی.در نهایت تیم با 5 نفر ادامه مسیر داده و همچنان عمق برف بالا بود و برف کوبی نفس گیر.حدود ساعت 9 بروی قله شاه نشین ایستادیم و به سرعت به سمت دکل حرکت کردیم و حدود ساعت 9:30 دقیقه در کنار دکل بودیم.پس از چند دقیقه استراحت تصمیم براین شد به مسیر صعود آسمان کوه وارد نشویم و 5 نفر باقیمانده به ترتیب آقای رضاخانی ،آزاد فلاح به سمت قله شاه نشین حرکت کرده و دیگر دوستان را که عقب تر بودند در مسیر برگشت همراهی نمایند و امینلو و خانم رجبی و سعید ناصر زارع به سمت آب زندگانی حرکت نمایند و دیگر دوستانی که آنجا بودند را به پایین هدایت نمایند که حدود ساعت 10:30 در آب زندگانی به دیگران ملحق شدیم و به سمت پایین ادامه مسیر دادیم.در ساعت 13 تمام نفرات در پارکینگ به سلامت حضور یافتند و با اطلاع از حال نفراتی که قبلا برگشته بودند برنامه به اتمام رسید.
نفرات شرکت کننده در برنامه:
آقای یونس رضاخانی: مسءول فنی و جلودار،بهرام امین لو: سرپرست و عقب دار، مهدی آزاد فلاح ،آقای خدادای: عقب دار،مهدی میرزاءیان حسن میرزاءیان،رضا بزرگی،زهرا و فاطمه میرزاءیان ،همسر آقای میرزاءیان،خواهرو عموی مهدی میرزاءیان مهمان،آقایان جعفری،اعتمادی سرعتی،سعید ناصرزارع،خانم آقای خدادای،مراد کشن فلاح و برادرشون به عنوان میهمان

صعود سراسری زمستانه (۹قله) استان البرز به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به قله اسمان


صعود سراسری زمستانه (۹قله) استان البرز به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با میزبانی باشگاه شقایق به قله آسمان کوه روز جمعه 22 بهمن 1395 با حضور 81 نفر از پیشکسوتان و کوهنوردان استان درشرایط ناپایدار جوی در منطقه روستای هیو و شلمزار برگزارشد.
روز بیست و دوم ،ساعت شش و سی دقیقه به هیو و در ساعت هفت صبح به همراه تمام دوستان به پارکینگ سیراب رسیدیم.درابتدا اقایان خانی و غفوری در مورد صعود صحبت کردند و در ادامه حرکات ورزشی و نرمش توسط اقای کاتوزیان به گروه داده شد. سپس صعود صورت گرفت و پس از رسیدن به امام زاده موسی کاظم و صرف صبحانه ادامه مسیر داده شد.
مهمان ویژه جناب آقای استاد مریخی،
سرپرست:آقایان خانی,غفوری
سرقدم :آقایان مریخی اذر,سیفی
مسئول فنی:  آقای سلمان بهمن دار،
 امدادگران: جناب آقایان استاد رحیم قره داغی و پیمان سبزه پرور،
عکاسان: آقایان اشکان فتاحی و علیرضا روشن زاده
عقبدار:  آقای مهدی زنگنه
تهیه گزارش:سرکار خانم قاسمی
با تشکر ویژه از هیئت کوهنوردی شهرستان کرج،برای تهیه اتوبوس و استقبال بعد از صعود سرکار خانم نیری,و جناب اقای فرجی پور.هیت کوهنوردی شهرستان ساوجبلاغ ،برای هماهنگی درمنطقه ,جناب اقای معدن نژاد و تمام عزیزانی که در این صعود کمک کردند

صعود به قله خراسان کوه به مناسبت ۲۲ بهمن

بمناسبت ۲۲ بهمن ماه صعود ۳۶ نفر از کوهنوردان هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان ساوجبلاغ به سرپرستی اقای ارسطو اقااحمدی به قله خوراسانکوه در فشند از توابع شهرستان ساوحبلاغ در هوای نامساعد با وزش شدید باد و بوران و مه انجام شد.