باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam
باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam

پیام تسلیت

با کمال تأسف و تاثر باخبر شدیم جناب آقای علرضا فلاحت پیشه در غم از دست دادن پدربزرگ گرامیشان به سوگ نشسته اند. این مصیبت را به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت عرض می نماییم و از خداوند متعال برای متوفی طلب مغفرت و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نماییم.

باشگاه کوهنوردی پیام

گزارش برنامه همایش کوهنوردی به مناسبت هفته تربیت بدنی و روز کوهنورد 93/7/24

هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان ساوجبلاغ ، همایش کوهنوردی را با حضور 300 نفر از کوهنوردان مختلف شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد، استان تهران، استان البرز و قزوین در تاریخ 24/7/93 به مناسبت هفته تربیت بدنی و روز کوهنورد در فرهنگسرای امام علی شهرستان هشتگرد برگزار کرد.


در ابتدا از ساعت 16:30 الی 17:15 علاقه مندان از نمایشگاه عکس به سرپرستی آقای منصور غلامی دیدن کردند و سپس در ساعت 17:20 مراسم اصلی آغاز شد.

بعد از تلاوت قرآن کریم توسط آقای محمد جعفر سیفی و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران، مجری توانمند شهرستان جناب آقای یوسف کشتکار ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به حاضرین، از جناب آقای عقبایی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ دعوت به سخنرانی نمودند.

سپس سرود زیبایی در مورد کوهستان توسط گروه سرود دانش آموزان مدرسه مهر مادر اجرا شد و در ادامه کلیپی از اولین صعود همزمان بانوی کوهنورد شهرستان سرکار خانم مرجان حیدرزاده به چهار جبهه قله دماوند اجرا گردید، سپس کلیپ محیط زیست توسط راوی جوان مهرآفرین مویدی اجرا شد و در ادامه کلیپپ پیشکسوت عطا الله رایج پخش شد. 

ادامه مطلب ...

گزارش برنامه دومین صعود فصلی بانوان استان البرز به قله آسمان کوه 18/7/93

در ادامه صعودهای فصلی بانوان کوه نورد استان البرز و در راستای دستیابی به اهداف،ارتباط بیشتر گروه های کوهنوردی بانوان استان البرز، ترغیب روحیه همکاری و تبادل اطلاعات بانوان استان البرز؛ این بار دومین صعود فصلی بانوان به قله آسمان کوه با ارتفاع 2650 متر واقع در شهرستان ساوجبلاغ به مناسبت " بزرگداشت قهرمان یخنوردی کشور سرکارخانم زهره عبداله خانی و پیشکسوت شهرستان ساوجبلاغ سرکار خانم طیبه صالحی نیا" برگزار گردید. در این صعود، 65 تن از بانوان کوهنورد استان البرز از گروه ها، باشگاه هاو هیئت های کوه نوردی شهرستان های استان البرز شامل کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان حضور داشته که این برنامه به میزبانی هیئت کوهنوردی شهرستان ساوجبلاغ و باشگاه کوهنوردی پیام انجام گردید.

ساعت 7:15 صبح به پارکینگ دوم روستای شلمزار رسیدیم. بعد از تجمع کوهنوردان و معرفی کادر اجرایی برنامه توسط سرپرست تیم و ذکر نکاتی از جانب ایشان ساعت 7:30حرکت خود را از پاکوب کنار جاده آغاز نموده و با طی 1 ساعت مسیر کوهپیمایی در ساعت  8:30 به منطقه سیراب رسیدیم. منطقه سیراب در شمال  غرب روستای شلمزار که از مناطق زیبا و دیدنی شهرستان ساوجبلاغ می باشد قرار دارد و دارای طبیعت بکر و زیبایی است و درختان قدیمی و دره زیبا از ویژگی‌های خاص این منطقه محسوب می‌شود. همچنین بنای تاریخی امامزاده موسی (ع) نیز در این ناحیه قرار گرفته است. قدمت اولیه بنای ساختمان آستان امامزاده موسی  بقعه مربوط به دوره صفویه است که به مرور زمان نوسازی گردیده است.

روبروی امام زاده که دارای چشمه نیز می باشد برای صرف صبحانه توقف نمودیم. پس از صرف صبحانه در ساعت 9 همه کوهنوردان در مکانی مسطح گرد هم آمدیم و بعد از ارائه سخنانی از طرف سرپرست برنامه سرکار خانم زهرا مویدی و جناب آقای یونس رضاخانی دبیر هیئت کوهنوردی استان البرز و رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان ساوجبلاغ که سخنانی در جهت پیشبرد اهداف و فعالیتهای ورزشی بانوان در عرصه کوهنوردی ایراد فرمودند، از پیشکسوت شهرستان ساوجبلاغ سرکار خانم طیبه صالحی نیا و از قهرمان یخنوردی کشور سرکارخانم زهره عبداله خانی تقدیر و تجلیل به عمل آمد و به رسم یادبود جوایزی به ایشان تقدیم گردید.

سپس پس از  طی مسیر کوهنوردی در ساعت 11:15 به چشمه ای به نام آب زندگانی که محلی مناسب برای استراحت کوهنوردان می باشد، رسیدیم که تعدادی از بانوان در آن منطقه مستقر و حدود 20 نفر از بانوان به سمت قله حرکت نمودند که نهایتا در ساعت 12:40 به قله شاه نشین با ارتفاع 2555 متر که خط الراس منتهی به آسمان کوه است صعود نمودند. در خلال برنامه  سرپرست برنامه در خصوص ارتفاعات و قلل اطراف و موقعیت منطقه نیز اطلاعاتی را در اختیار بانوان کوهنورد قرار دادند.قله شاه نشین مبدا شروع خط الراس قلل آسمان کوه، خرسان، تخت، اودل، شاه کرم، ناز، کهار، هفت خوان، کرچال و ... است که در این  مسیر حداقل 8 قله بالای 3000 و 4000 متر قرار دارد. صعود این قله در زمستان یکی از صعودهای قابل توجه کوهنوردان منطقه می باشد.

 پس از گرفتن عکس های یادگاری همه افراد به سمت  چشمه بازگشتیم.  بعد از صرف  نهار در کنار چشمه ساعت 13:45 به همراه دیگر دوستان به سمت پارکینگ (مبدا حرکت) حرکت کرده که در نهایت ساعت 16 به این مکان رسیدیم که با بدرقه دوستان دومین صعود فصلی بانوان استان البرز به پایان رسید.


عوامل اجرایی برنامه :

سرپرست برنامه :زهرا مویدی

مسئول بخش بانوان استان و مسئول فنی: نسرین صابری

جلودار:طاهره زارع

عقب دار:مرجان حیدرزاده

گزارش نویس: مرجان حیدرزاده

عکاس و پشتیبان : رضا جلیوری

گروه ها و باشگاه ها و هیئت های شرکت کننده در برنامه :

خانه کوهنوردان نظرآباد

باشگاه کوهنوردی پیام

تیم هلال احمر نظرآباد

گروه کوهنوردی آسمان البرز

گروه کوهنوردی هامون

گروه کوهنوری پرواز

گروه کوهنوردی کاهار

گروه کوهنوردی هزار بند

گروه کوهنوردی فجر تامین

موسسه تحقیقات بذر و نهال

 

گروه کوهنوردی استاندارد

 


گزارش برنامه پیمایش خط الراس وارکش به خراسان کوه

تاریخ اجرای برنامه 11-13 / 7 /1393

سرپرست برنامه : محمد رضا مویدی

مسئول فنی تیم : جلال عباسپور

همنوردان  : خانم مرجان حیدر زاده ، بابک مویدی

حرکت از نظراباد ساعت 6 صبح روز جمعه ، اتوبان تهران ، کردان ، 500 متر مانده به روستای برغان جاده فرعی سرهه ...

ساعت 7 رسیدن به روستای سنج و شروع برنامه

11:30 رسیدن به گوسفند سرای کلوره ، استرحت و برداشت اب ، حرکت بسمت قله

ساعت 14:30 صعود به قله وارکش به ارتفاع 3770 متر  ، گرفتن عکس و شناسایی قلل منطقه

14:40 صرف نهار و استراحتی کوتاه

ساعت 15 حرکت به سمت قله کروج ، شروع طوفان و بارش تگرگ

ساعت 17 با نظر مسئول فنی تیم ، ایجاد کمپ برای شب مانی ، شروع بارش برف و تگرگ


روز دوم، ساعت 5 صبح بیدار باش و صرف صبحانه

حرکت روز دوم در ساعت 6:40 به علت دمای پایین و وزش باد شدید

ساعت 13:15 رسیدن به قله هفت ناوها و صرف نهار

رسیدن به قله شاه کرم ساعت 15 ، قله اودل 14:20

کمپ روز دوم 17:30


روز سوم، ساعت 5:30 بیدار باش ، حرکت از کمپ 6:30

ساعت 7:20 رسیدن به قله تخت

عبور از قله گزانایورد ، 8:40 صعود به قله خراسان کوه ، گرفتن عکس و احساس رضایت اعضای تیم 

ساعت 9:10 حرکت بسمت روستای فشند از مسیر یال منتهی به قله  

ساعت 12 انتهای روستای فشند و استقبال دوستان عزیز و همراه ، پایان برنامه و ماندن خاطراتی زیبا

 

عید غدیر مبارک

غدیر، بهاى هر چه بهاران، طراوت قطره قطره‏ ى باران
عطر دل‏ انگیز نعمت ولایت و موهبت هدایت مبارک باد

مدارک مورد نیاز برای عضویت در باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

علاقه مندان به عضویت در باشگاه کوهنوردی پیام می بایست با حضور در جلسات این باشگاه در روزهای سه شنبه هر هفته ساعت 17.30، مدارک زیر را به مسئول ثبت نام تحویل دهند:

                         

۱-کپی شناسنامه یک برگ

۲-کپی کارت ملی یک برگ

۳-کپی کارت بیمه ورزشی سال جاری

۴-دو قطعه عکس ۴*۳

۵-افراد زیر ۱۸ سال رضایت نامه محضری از والدین

۶-ورودی ،فیش واریزی به مبلغ ۱۰۰۰۰۰ریال به شماره حساب ۱۳۰۰۵۹۹۰۸۷۷نزد بانک مسکن هشتگرد.

۷-حق عضویت ماهانه مبلغ ۲۰۰۰۰ریال

۸-گواهی صحت و سلامت