باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam
باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam

گزارش صعود یک روزه زمستان به قلل دوبرار البرز 91/11/6

در تقویم پیش بینی شده برنامه سه ماهه زمستان 91 باشگاه پیام ساوجبلاغ قرار بود در مورخه 91/11/6 برنامه یک روزه صعود به قله میلین دو هاله واقع در طالقان باشد ولی استاد عزیزمان جناب آقای یونس رضاخانی به علت شرایط نداشتن بارش برف در آن منطقه برنامه را کنسل نموده و قله دوبرار البرز را جایگزین آن نمودند.

موقعیت جغرافیایی: قلل دوبرار شامل دو قله با ارتفاع 2550 متر تقریبا ییکسان در کنارهم می باشند و بدین جهت نام آنها را قلل دوبرار گذاشته این دو قله در استان البرز واقع شده است و به همین منظور کوهنوردان زیادی را به سمت خود سوق می دهد.

مسیرهای اصلی صعود به قلل دو برار:

1-     صعود از جبهه شرقی که از قله بیجی کوه (عظیمیه) صورت می گیرد.

2-     صعود از جبهه غربی که از باغستان و آتش کوه انجام می شود.

3-     صعود از جبهه شمالی که از جاده چالوس بالاتر از وینه صورت می گیرد.

شرح صعود طبق برنامه اعلام شده ساعت 4:30 جمعه 6/11/91 اعضای شرکت کننده از باشگاه پیام ساوجبلاغ از هشتگرد با وسایل شخصی خود به سمت عظیمیه کرج راه افتادیم و راس ساعت  5:30 بعد از چند دقیقه صحبت مسئول برنامه و معرفی مسئول فنی و جلودار و عقب دار و معرفی دو مهمان توسط آقای فرشاد رضا خانی به گروه و آشنایی آنها باهم به راه افتادیم و بعد از طی مسافتی به مدت 40 دقیقه به ارتفاعی رسیدیم که هنوز هوا تاریک و سکوت همه جا را فراگرفته بود و از آن ارتفاع بلند استان البرز بسیار دیدنی بود چنانکه هر بیننده ای را مجذوب خود می کرد.

ساعت 8:10 جهت صرف صبحانه پای کلبه سنگی که توسط آقایی ساخته شده است توقف نمودیم و بعد به سمت قله راه افتادیم و ساعت 10:10 گروه به فراز قلل دوبرار صعود نمودیم و با شادی و دلگرمی چند عکس نیز انداختیم و بعد راه برگشت را پیش گرفتیم و ساعت 12:10 جهت صرف نهار پایین کلبه سنگی توقف نمودیم بعد از مدت 35  دقیقه به راه افتادیم . بعد از طی مسافتی گروه جهت تجدید انرژی میوه و تنقلات خوردیم و در انتها ساعت 15:20 اعضا با سلامتی در پارکینگ سوار بر ماشین های خود شده و به سمت خانه به راه افتادیم.

سرپرست برنامه: آقای اسحاق عبدی

مسئول فنی و سرقدم: آقای فرشاد رضاخانی

عقب دار: آقای ارسطو آقا احمدی

اعضای شرکت کننده :

صغری فلاح – طاهره زارع - لیلا رجبی - اسحاق عبدی - فرشاد رضا خانی - ارسطو آقا احمدی - امیر محمد ادیبی - رضا یوسفی - مهدی کلهر - مهدی علی خانی - علی ابراهیمی

مهمان ها  : جبار شهبازی - مظفر نیاورانی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر محمد ادیب یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ق.ظ http://www.shahliz.blogfa.com

سلام و درود بر شما.
ممنون از گزارشتون.
اما چرا فقط یک عکس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همنورد عزیز انتخاب عکس ها با توجه به برنامه و نوع عکس ها انجام می شود. امید داریم در آینده عکس هایی بهتر ارسال شود. عکس ها انتقال دهنده نوع و شکل برنامه هستند و عکس های تکراری دارای این محتوا نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد