باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam
باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam

گزارش برنامه آب زندگانی 91/10/15

زمان اجرای برنامه : 91.10.15    *      نوع برنامه :1 روزه

منطقه جغرافیایی : ساوجبلاغ- روستای هیو

امکانات : آب چشمه در طول مسیر موجود می باشد.

افراد شرکت کننده : رحیم علی نوروزی - ارسطوآقااحمدی- سید مصطفی میرقادری- محمدصادق جوکار- امین پالیزدار –معصومه پالیزدار – فرزانه جوکار- سحر نوروزی

سرپرست برنامه:محمد صادق جوکار

گزارش و عکس : محمد صادق جوکار

طبق برنامه پیش بینی شده باشگاه ، در کنار برنامه های دوروزه  یک برنامه یک روزه  برای همنوردانی که بنا به دلایلی نمیتوانند در برنامه دوروزه شرکت کنند، پیشبینی شده است . در این هفته برنامه اصلی باشگاه ،الوند همدان بود و دوستان جهت اجرای برنامه  روز پنجشنبه به همدان رفتند ودوستانی که برای برنامه آب زندگانی ثبت نام کرده بودند،  طبق قرار در روز جمعه ساعت  7:20  از انتهای روستای شلمزار با سرقدمی آقای میرقادری و عقب داری آقای جوکار به سمت دره سیراب به راه افتادیم .

دراین دره با همکاری اهالی روستای هیو وشورای آن روستا برای رفاه علاقه مندان به طبیعت وکوهپیمایی امکانات مناسبی از قبیل پارکینگ ، سرویس بهداشتی ودر مجاورت امامزاده موسی یک حسینیه با امکانات لازم فراهم کرده اند که کوهنوردان میتوانند برای استراحت از آن استفاده کنند.

در ساعت 8 به امامزاده موسی رسیدیم وبعد از چند دقیقه استراحت به راه خود ادامه دادیم . از امامزاده چند راه پاکوب جدا میشود که سمت راست به چشمه آق چشمه منتهی میشود وبعد به قله آسمان کوه وسمت چپ به قله شاه نشین منتهی میشود ودوستانی که تمایل به دیدن چشمه آب زندگانی دارند،همانند ما میتوانند از  پاکوب میانی به مسیر خود ادامه دهند.

بعد از گذراز دره زیبا و عبور از چند شیب در ساعت9:20 به آب نمای زیبای چشمه آب زندگانی رسیدیم که مکان مناسبی برای صرف صبحانه میباشد . ما نیز در همانجا استراحت کرده وصبحانه خوردیم ودر نهایت در ساعت 10 به سمت پایین سرازیر شدیم وبا گذر از همان دره زیبا در ساعت 12 به پارکینگ رسیدیم . همنوردان بعداز خداحافظی با وسایل شخصی خود به سمت شهر هشتگرد برگشتیم .

( یک خبر خوب به طرفداران طبیعت: با پیگیریهای شورا و همکاری پاسگاه هیو از این هفته شکار در منطقه سیراب  ممنوع شده است)

نظرات 1 + ارسال نظر
میرقادری سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ب.ظ

ضمن خسته نباشید به کلیه همنوردان عزیز ، از اینکه شکار در منطقه سیراب ممنوع شد بسیار خوشحال واز شورای اسلامی هیو بسیاربسیار تشکر می نماییم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد