باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam
باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam

صعود قله آسمان کوه ۹۱/۸/۱۹(تاسیس پایگاه کوهنوردی و امداد و نجات)

دیگران کاشتند ما خوردیم

ما بکاریم و دیگران بخورند

سیراب منطقه پرطرفدار برنامه های کوهپیمایی و کوهنوردی بزودی دارای پایگاه کوهنوردی و امداد و نجات خواهد شد.

مورخه ۹۱/۸/۱۹ جمعه پس از صعود قله آسمان کوه با توجه به هماهنگی انجام شده اعضای هیئت مدیره باشگاه کوهنوردی پیام  ساوجبلاغ به همراه تعدادی از اعضاء در امام زاده موسی مهمان جناب آقای کاوه معدنکن ریاست محترم شورای اسلامی هیو بودند, ابتدا  جناب آقای یونس رضاخانی مدیر عامل باشگاه ضمن عرض خیر مقدم و اشاره به این که منطقه سیراب و امام زاده موسی و آب زندگانی  و شاتوت و منطقه واسوار هر روزه شاهد رشد روزافزون شهروندان علاقمند به برنامه های کوهپیمایی و کوهنوردی می باشد , خلأ  پایگاه کوهنوردی که می تواند برنامه های آموزشی کوهنوردی و زیست محیطی و امداد و نجات در هنگام حوادث احتمالی در خدمت  شهروندان باشد. شاهدیم این باشگاه که حدود دو ماه از تاسیس آن می گذرد و از مربیان مجرب فدراسیون برخوردار می باشد تقاضای  حمایت و پشتیبانی جنابعالی و سایر اعضای محترم شورای اسلامی هیو و دیگر مسئولین محترم عالی را دارد. در ادامه جناب آقای کاوه  معدنکن ریاست محترم شورای اسلامی هیو ضمن تشکر و خوش آمد و استقبال از طرح پیشنهادی قول مساعد دادند که انشاءالله به زودی  با همکاری سایر مسئولین محترم عالی دفتر باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ احداث و افتتاح شود.

 در ادامه سایر اعضاء هیئت مدیره باشگاه از جناب آقای کاوه معدنکن به پاس استقبال و همکاری شان از این امر مهم فرهنگی ورزشی  که یادگاری ارزشمند برای جوانان و عموم خواهد بود قدردانی نمودند.

نظرات 2 + ارسال نظر
میرقادری یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ http://payam-savoj.blogsky.com

باتشکر از همه عزیزان . امیدوارم که یک یادگاری خوب وبه یادماندنی در عرصه کوهنوردی بوجود بیایدتا درآینده شاهد باشیم که کوهنوردانی باتجربه و قدرتمند از این شهرستان به جامعه ورزشی معرفی گردند .
مطالبتون خیلی عالی ومفید میباشد

babak یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ب.ظ

ba tashakor az zahamate shoma, omidvaram harche zoodtar in paygah rahandazi shavad

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد