باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam
باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam

گزارش برنامه صعود به قله کهار - 4050 متر- 95/3/7


مطابق قرار روز پنج شنبه مورخ 95/3/6 و اعلام بستن نفرات راس ساعت 6 بعد از ظهر پنج شنبه ساعت حرکت و مکان طی تماس تلفنی با تک تک افراد مشخص گردید .و قرار شد راس ساعت 4:45 دقیقه صبح جمعه روبروی اداره پست هشتگرد افراد حضوربهم رسانند که جا دارد از کلیه همنوردان بابت عدم تاخیر تشکر و قدرددانی بعمل آید .راس ساعت 5 از مبدا حرکت نموده و ساعت 6:30 دقیقه در مقصد کلوان توقف نمودیم .

پس از آماده شدن افراد پستهای مربوطه توسط سرپرست به افراد اعلام و راس ساعت 7 صبح حرکت را به سمت قله آغاز نمودیم . هوا بسیار عالی و طبیعت آرام و سرسبز. پس از طی شدن زمان حدود 2:30 دقیقه راس ساعت 9:30 صبح به جانپناه کهار رسیدیم .پس از مدت 15 دقیقه کلیه افراد بغیر از سرپرست و یکی از بانوان همنورد و بالطبع عقب دار گروه آماده صعود به قله شدند . جهت هماهنگی بیشتر خانم حیدر زاده بعنوان سرپرست از مسیر جانپناه به قله انتخاب و گروه را در این مورد یاری دادند . جادارد از ایشان تشکرویژه بعمل آید .

پس از طی حدود 2:45 دقیقه زمان گروه راس12:45 دقیقه به قله رسیده و پس از 15 دقیقه استراحت حرکت بسمت جانپناه را آغاز نموده و ساعت 2:45 دقیقه با جانپناه رسیده و با یک استراحت کوتاه عازم شدند . ساعت 17:30در محل یک باغ کوچک برای صرف غذا توقف نموده و در نهایت راس ساعت 18 به محل پارک ماشینها بازگشته و بسمت منزل حرکت نمودیم . در انتها با تماس تلفنی از صحت و سلامت افراد اطمینان حاصل گردید.

خوشبختانه از نظر زیست محیطی طبیعت سالم ودرحد انتظار بود . تقریبا هیچ نشانی از سوختگی گیاهان و یا تخریب دستی مشاهده نشد . پاکوب کوهنوردی نیز در اکثر نقاط ثابت و مشخص بود که توسط سایر کوهنوردان رعایت های لازم انجام شده است . از نظر زباله خوشبختانه بجز چند مورد جزئی که آن هم در حد توان توسط مسئول محیط زیست خانم حیدری که همینجا از زحمات ایشان نیز قدردانی میگردد ، جمع آوری گردید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد