باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam
باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam

برگزاری همایش هیمالیانوردان استان تهران


همایش هیمالیانوردان استان تهران، با محوریت ارائه گزارش برنامه صعود تیم های منتخب استان به قلل کنگور و موستاق آتا و همچنین تجلیل از هیمالیانوردان استان تهران در سال ۹۴، روز دوشنبه ۱۸ آبان ماه ۹۴ از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰ در مرکز همایش های شهید قندی با حضور پیشکسوتان، مسئولان عرصه ی ورزش، هیمالیانوردان کشورمان، علاقه مندان به ورزش و خانواده های ورزشکاران برگزار شد. این مراسم در ساعت ۱۷ با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. مراسم با ایراد سخنانی آقای یونس رضاخانی مسئول کارگروه هیمالیانوردی هیئت کوهنوردی استان تهران، ادامه پیدا کرد. ایشان با اشاره به ضرورت فعال شدن گروه ها و باشگاه ها در عرصه ی هیمالیانوردی ابراز امیدواری کردند که هیئت ها در این مقوله نقش ستادی ایفا کنند.

در ادامه مراسم ویدئوکلیپ حمایت از کودکان نقص ایمنی پخش شد.

لازم به ذکر است فعایت دو تیم منخب هیمیانوردی استان تهران در سال جاری با دو شعار ” حفظ کوهها برای تامین آب” و ” حمایت از کودکان نقص ایمنی ” انجام گردید.

پخش گزارش تصویری زیبا از صعود قله ی موستاق آتا بخش بعدی همایش بود که در ادامه با سخنرانی آقای دکتر کاوه کاشفی؛ سرپرست تیم صعود کننده به قله موستاق آتا و هیئت ریسه هیئت کوهنوردی استان تهرانهمراه شد. آقای کاشفی صعود قله ی موستاق آتا را از حیث بی حادثه بودن ارزشمند شمردند و از این که همه ی ۱۲ نفر شرکت کننده در این برنامه موفق به صعود قله شدند ابراز خرسندی کردند.همچنین ایشان به نقش ارزشمند حضور چهار بانوی کوهنورد تیم اشاره نمودند.

در بخش بعدی مراسم آقای گرشاسبی؛ مدیر کل محترم اداره ورزش و جوانان استان تهران،به ایراد سخنرانی پرداختند و ابراز امیدواری کردند که ورزش استان تهران با افزایش اعتبارات از وضعیت کنوکی خارج شود و جایگاه واقعی خود را پیدا کند. همچنین ایشان برای واریز مبلغی از طرف اداره ورزش به حساب هیئت کوهنوردی استان تهران با هدف رفع بخشی از مشکلات این هیئت اعلام آمادگی کردند.

مراسم با اهدای لوح تقدیر و تجلیل از مربیان فعال در اردوهای آموزشی و انتخابی سال ۹۳ الی ۹۴ هیئت و همچنین مسئولین هیئتها،گروهها و باشگاه هایی که در برگزاری اردوها همکاری نمودند ، ادامه پیدا کرد.

در ساعت ۶:۳۰ آقای افلاکی؛ نماینده ریاست محترم فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، به ایراد سخنرانی پرداختند و به ضرورت حمایت ورزش از فعالیت ها خیرخواهانه مانند حمایت از کودکان نقص ایمنی و کودکان محک و… اشاره کردند و همین طور از کسانی که در پشت صحنه خالصانه در حال تلاش هستند و بعضا نامی از آن ها برده نمی شود قدردانی به عمل آورند.

همایش با دعوت از پیشکسوتان هیمالیانوردی که در سال های ۵۲، ۵۳ و ۵۶ عضو تیم ملی کوهنوردی کشورمان بودند به روی سن ادامه پیدا کرد تا با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از هیمالیانوردانی که در سال جاری برقلل بالای ۷۰۰۰ متری تلاش نموده اند، تجلیل به عمل آورده شد.

در ساعت ۱۹ مدیر فروش محترم شرکتمهندسین مشاور اطلس پیمایش ،حامی برگزاری همایش، به معرفی محصولات و خدماتی که این شرکت به ورزشکاران و سیستم ناوبری کشورمان می دهد پرداختند و در ادامه ریاست محترم شرکت آقای طبیبیان معرفی مختصری از شرکت برای حضار ارائه نمودند.

بخش دوم مراسم پس از پذیرایی، ساعت ۱۷:۴۵ با تقدیر از آقای هادی صابری ،دبیر محترم سابق فدراسیون توسط مسئولین آغاز گردید .

در ادامه آقای مهندس رمضانی؛ ریاست محترم هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران به ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان بعد از ارائه گزارش مختصری از وضعیت صعودهای برون مرزی سال ۹۴، به ارائه گزارش هزینه های برنامه صعود و تلاش بر روی قلل موستاق آتا و کنگور پرداختند و از کسانی که در اجرای این برنامه ها تیم و هیئت را یاری کردند قدردانی و تشکر به عمل آوردند.

سپس با اهدا لوح از حامیان مالی صعودها تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

در ادامه مراسم در ساعت ۲۰:۲۰ گزارش تصویری زیبا از تلاش تیم بر روی قله ی کنگور پخش شد که در ادامه با گزارش کاملی از آقای امیر طالبی؛ مربی تیم اعزامی همراه شد.

بعد از گزارش خوانی آقای طالبی اعضای تیم های اعزامی به قلل کنگور و موستاق آتا؛ در میان تشویق حضار در سالن، جهت تجلیل و دریاقت لوح تقدیر و هدایا و هم چنین گرفتن عکس یادگاری به روی سن دعوت شدند.

در ساعت۲۱:۲۰ در بخش پایانی مراسم، پیرو قرعه کشی توسط آقای رمضانی هدایای نفیسی به رسم یادبود از طرف شرکت اطلس پیمایش به سه تن از حاضران در سالن اهدا شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد