باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam
باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

باشگاه کوهنوردی پیام ساوجبلاغ

هشتگرد.خیابان آزادگان.خیابان خرازی.باشگاه ورزشی میرزاکوچک خان.خانه کوهنورد- تلفکس :44212350 . تلگرام : @bashgahekohnavardipayam

گزارش برنامه صعود به قله اودل 94/5/2

اودل قله ای با ارتفاع تقریبی 3200 متر واقع در شهرستان ساوجبلاغ و روستای ولیان می باشد.برای صعود به قله چند راه وجود دارد که یکی از راه ها گذر از چشمه سوئک و چند چشمه دیگر در مسیر میباشد .در این برنامه باتوجه به وجود چشمه های متعدد بر سر راه تصمیم گرفته شد از مسیر چشمه سوئک پیمایش صورت پذیرد.

طبق برنامه ریزی قبلی و هماهنگی با همنوردان شرکت کننده در این برنامه ساعت 5:30 صبح روز جمعه مورخه 02/05/1394  از مقابل پست خانه هشتگرد حرکت کرده و با هماهنگی ، جمعی از دوستان نیز در میدان ولیان به ما ملحق شدند.ساعت 6:15 دقیقه از ولیان با هدایت راهنمای مسیر و عبور از کوچه هایی که در اطراف آن باغهایی سر سبزی وجود داشت و صدای دلنشین بلبلان به گوش میرسید به ابتدای مسیر برای صعود به قله رسیدیم وبه راه خود ادامه دادیم.

پس از پیمایش مسیر کوتاهی در ساعت 7:30 دقیقه صبح به چشمه معروف منطقه ، چشمه سوئک رسیدیم و حدود 20 دقیقه زمان برای استراحت و صرف صبحانه در نظر گرفتیم .لازم به ذکر است جمعی از کوهنوردان شهرستان ساوجبلاغ نیزدر چشمه مشغول صرف صبحانه بودند.

ساعت 8 پس از صرف صبحانه به مسیر خود ادامه دادیم .در نیمه راه به صلاحدید چند نفر از دوستان به چشمه سوئک بازگشتند و بقیه به مسیرخود ادامه داده و پس از طی مسافت یک ساعته مجدد جهت تجدید قبا 15 دقیقه در یکی ازچشمه ها استراحت کردند .سپس راه قله را درپیش گرفته و حدود ساعت 11:30 ظهر به قله رسیدیم.

روی قله با توجه به شرایط مناسب و عدم وزش باد و جهت استفاده ازمناظر طبیعت اطرف وهمچنین اندک استراحتی ، زمانی را صرف این موضوعات نمودیم  و پس از آن شروع به کم کردن ارتفاع در مسیر بازگشت کردیم و با هماهنگی راهنمای مسیر از روی یال  به سمت چشمه سوئک حرکت نمودیم.در ساعت 15 به چشمه رسیدیم و و پس از 20 دقیقه استراحت به سمت روستای ولیان حرکت کردیم و نهایتا حدود ساعت 4 به روستا رسیدیم و برنامه به پایان رسید.

با تشکر از راهنمای مسیرآقای محسن دانیالی و پیشکسوت عزیز آقای محمد جعفر سیفی و دیگر همنوردان .

سرپرست برنامه : بهرام امین لو

جلودار : محمد جعفر سیفی

عقب دار : بهنام الهی

مسئول محیط زیست: حسین اکبری

راهنمای مسیرو امداد ونجات : محسن دانیالی

عکاس: محسن دانیالی و بهنام الهی

گزارش برنامه : بهرام امین لو

مسئول فنی: مهدی مخابری

شرکت کنندگان در برنامه:

خانم ها: پالیزدار- احمدی- جوکار- رجبی- قربانی

آقایان : سیفی – مخابری- خانی – الهی – ابراهیمیان – اکبری – جوکار – علی خانی – دانیالی - امین لو 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد